本科博客金博宝官网/职业发展

How Babson Prepares Us for Internships

学院是生活的时代,探索新的机遇和实验,找到专业的道路将导致我们幸福。我在Babson Co金博宝llege的时间教授我始终分析给出的信息,寻求更多的知识,并为周围的人开放。因此,我的实习经验证明了我们学校独特的计划的价值,以教导我们在商业领域和专业人士在沟通和礼仪中获得知识和能力。

首先,我想提一下t的重要性he resources available to the student body on campus, such as CCD, one-on-one meetings with peers and professionals, career events, and many more. All of this is available to us throughout the whole year and I am more than glad that I had the opportunity to work with CCD because that opened many doors for me. Thus, Babson really provides the resources to us to be competitive on the market and all that is left to us is to utilize them!

现在,当我开始亲自开始暑期实习时,我担心的是,我会在同事们在工作中得到很好的欢迎。一开始,我不知道我是否能够提供帮助。然而,这结果是因为德勤保加利亚的人们都是开放的,并喜欢教他们的年轻同事在内的别人。金博宝Babson向我展示了如何自己接近人,是创意,并询问我的同事,如果我可以在任何免费的时间点,我实施它。我对未来实习生的建议是跟上他们的学者,而且还涉及他们的人际交往技能,Babson为我们提供了大量的发展机会。金博宝我们都在我们的时间有效地利用我们的时间,因为他现在的每一个经历都是在未来的投资。